Nytt från Malmen









GOD JUL ALLA LÄSARE



Här har julfirandet varat i dagarna tre och idag är första dagen då jag haft tid och ork att känna, se, vrida och vända på mina julklappar.
Det bästa:
-Ett presentkort med många nollor på Invit i Vetlanda. Min absoluta favoritbutik inom inredning och smått&gott till hemmet! Tack mamma!
-En Inspirations-/Inrednings-/Myspysbok som handlar om just det som min blogg handlar om -vitt, nött och lantligt! Tack älskade!

Jag fick även en tavellist som jag har "naggat" till lite. De tre tavelramarna med foton är ett traderafynd som jag fick hem igår.

---

När julhelgen är slut kommer jag och älskade att ge oss på nästa projekt (hallen). Sedan kommer det att rulla på under hela våren. Vi har hallen till att börja med, sedan ska vi vidare mot sovrummen (vi ska flytta in till ett annat rum och vår bebis ska bo kvar i vårt nuvarande sovrum där han nu sover med oss). Efter det ger vi oss troligtvis på badrummet om inget annat kommer emellan. Sedan är det dags för vardagsrummet. Där smider vi stora planer! Men riktigt hur dessa planer ser ut återkommer jag med. Snart är det vår och sommar, då ska utsidan få sig en omgång med.

Anledningen till att bloggen ligger lite på sparlåga nu är att jag startade den precis när jag gjort klart det sista i köket. Det finns liksom inte så mycket att blogga om nu över jul eftersom vi bestämt att vi inte ska ha några halvfärdiga projekt över julhelgen. Men efter nyår sätter vi igång med hallen, då sätter även bloggen igång på allvar! Hoppas ni håller ut tills dess, det är ju så kort tid, och jag vill gärna att ni ska hänga med oss på vår resa! Jag kommer att dokumentera allt från början till slut och allt däremellan.

GOD FORTSÄTTNING!

Kommentarer
Postat av: Malin

Å du tror att folket kan läsa den där texten!?!!! haha... Vänligen förstora den tack.. =)

2010-12-26 @ 15:15:04
Postat av: Johanna (bloggmaster)

Inget problem för mig att läsa? Någon annan än Malin som inte kan se?

2010-12-26 @ 15:32:50
URL: http://vitamalmen.blogg.se/
Postat av: Martina

Jag ser heller ingenting :P

2010-12-26 @ 17:48:35
Postat av: Mie

Så snygg byrån blev!

2010-12-26 @ 19:13:07
Postat av: Johanna (bloggmaster)

Nu är det fixat! =)

Tack Mie! =)

2010-12-26 @ 21:07:52
URL: http://vitamalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0