ALLT passar i vitt!

Senaste projekten:

INNAN:


Denna tavla fick vi av de förrförra husägarna. Den har hans mamma (som bodde här innan dom) som köpt detta flygfotot nån gång för 40 år sedan! Det har hänt en del sedan dess! :)

EFTER:

Fotot i den numera vita ramen satt som ett smäck på vardagsrumsväggen!


INNAN:


En gammal rottingkorg som inte ser speciellt kul ut..

EFTER:

Såhär fin blir den! Ska nog bli ett lager till innan jag tar in den. Bara för att det ÄR SÅ KUL att spraymåla! ;P

Ja, allt passar i vitt, så enkelt är det!
Men nu ska ni få höra! Mittenväggen (det som är kvar på sidorna av väggen vi rivit) ska ju få träpanel, sa jag i ett annat inlägg. Men vet ni vad, den ska INTE vara vit!!! Den ska bli grå! DET NI!

Kommentarer
Postat av: Mie Svensson

så kul med det gamla kortet, häftigt!

2011-07-06 @ 20:34:01
Postat av: Anne

As läckert :D



Vart köper du sprayfärgen? Måste fylla på mitt lager nu då vi ska ut och fynda, men jag hittar inga bra färger :/

2011-07-06 @ 21:18:01
URL: http://trasdockan.com
Postat av: Johanna (bloggmaster)

Mie: Ja, det är fränt! :)

Anne: Taaack! ;) Köpte denna på Golvmästarna. Köper typ allt där! Är stammis! :)

2011-07-06 @ 21:32:11
URL: http://vitamalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0