- Mamma, jag är fäääärdig! -

Före:


-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Efter:

Ytterdörren ska målas once more.

Handtaget till toadörren ska bytas mot något mindre... hmm... mässingsaktigt?


Dörrlist ska upp i öppningen till trappan. Hade velat ta bort den väggen men eftersom den är bärande (till toaletten i kupan uppe) så går det icke sa nicke). Lägg märke till hörnet i trappan. Är ju bra om det kommer tjuvar. De kommer säkert bli livrädda när vi börjar hytta med plastsvärd och Emils bysse! Indeed. ;)


Ja, nu börjar det likna ett hem...


Oh lord, won't you buy me some other screwes.. ilsket fula gipsskruvar får hålla uppe mina fina krokar så länge.. Brrr *rysning i hela kroppen*..


Efterlämnat från förra husägaren.. passande, inte sant? :)

Kommentarer
Postat av: Anne

Vilken jävla skillnad! :O

Det är bra att du tränar på tapetsering och så nu innan jag skaffar ett hus - då vet jag vem jag kan "utnyttja" sen... ;p

2011-03-08 @ 15:28:39
URL: http://trasdockan.blogg.se/
Postat av: Sanna

Det ser otroligt hemtrevligt ut Johanna!

2011-03-09 @ 18:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0