Nystart!

Nu är det dags igen!
Det är liksom på tiden.
På begäran.

Ok då, nu kör jag igång igen.
Det är mycket som är på gång hos oss. Mycket har hänt sedan sist!

Huset är på väg att byta färg minsann.
Från tråkigt gråblått till rött!
Nytt tak är på gång med. Så jag väntar med före-efter-bilder tills taket är på
plats.

Inomhus då?
Badrummet ska göras om i sommar. Även toaletten uppe.
Övervåningen ska göras om. Alla rum ska få nya golv och tapeter. Barnen ska även få nya möbler.

Bjuder på lite bilder från nedervåningen idag som jag tror att ni inte har sett. Sedan får ni följa med på sommarens förvandling.

Nu kör vi!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sophie

Guud så fint ni har det!

2012-06-03 @ 14:17:49
URL: http://barrvagen.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ohh vad fint ni har fått det! Jag gillar verkligen den där väggen med vit panel.

2012-06-03 @ 14:47:54
Postat av: Johanna (blogmaster)

Ann-Sophie: Taaack! :)

Lotta: Tack! Panelen är ljusgrå. Målade den grå för att den skulle bryta av lite mot allt det vita. :)

2012-06-03 @ 20:06:18
Postat av: Sanna

Härligt att se att bloggen lever!

2012-06-03 @ 20:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0